Diet dag 5

IDag har det varit min riktiga synddag. Har käkat paj, pommes, cola och glass. Inte bra!
Min mage värker något så fruktansvärt. Man märker på en gång när man börjar käka kolhydrater igen, magen strejkar. Något som man kanske är van vid annars.
Men, smärtan är övergående och så är minsynddag också. Imorgon återgår vi till den strikta dieten.
Ska bli skönt, känner mig onödig idag. Och väldigt trött. Som jag inte känt under hela veckan faktiskt.

Och imorgon ska jag faktiskt ta en powerwalk på morgonen också hade jag tänkte, för att öka förbränningen lite.
Annars tycker jag att jag får tillräckligt motion på jobbet. Jag menar, det tar på krafterna att cykla och springa i trappor i tre timmar varje dag. Och om jag inte nämnt det tidigare så blir det tillsammans ca 1,7 mil.
Ska ta på mig stegräknaren någon dag i veckan och dubbelkolla.  Men om de inte är 1,7 mil, så känns det åtminstone som det efteråt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback