Dagens skörd

Som sagt så ramlade det ju in några korvören på kontot.
Nu sitter jag här en jacka/cape, ett par jeans, en sidenjacka och ett par skor rikare.
Och grejen är att alla är verkligen uuunderbara. Höra stilpoäng.

-Jeans, H&M. Billiga, stuprör, otvättade. Tajta som ett skinn, lite stretch så de borde gå ut en halv stl ungefär.
8/10
-Sidenjacka, Gina Tricot. Kort, svart, tajt och cool. Letat efter en, nu är den min.
9/10
-Jacka/cape, Gina Tricot. Svart, med stora ärmar och skärp i midjan. Hyfsat bra pris, och skön som satan.
10/10
-Skor, Nike. Dyra, svarta med turkosa detaljer. Sköna, dösnygga och helt perfekta. Och sålda av THE MAN.
10/10.

Nu mår jag bra, det blev inte så fasligt dyrt det här heller så det är ju kanon.

Ps, nu har ja haft på mig mina jeans i 15 minuter och de börjar töja sig lite.
Fast, det skavar lite här och där fortfarande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback