Smärta eller röda skor?

Min nacke är helt fucked up. Jag har dessutom en tantfrisyr.
Please kill me. Lixom.
Det gör ont i stort sett överallt nu när jag tänker efter.
Dåligt dyster kväll måste jag säga.  Men istället ska jag börja tänka på något roligare.
Till exempel Stockholmsresan nästa hleg med Linnie och Lina.
Det bara måste blir en bra fyndrunda.
Shoppinglista som helst ska uppfyllas den helgen:
- Studentklänning. Gärna en vit med något mönster på.
- Studentskor. Helst ett par röda med peeptoe och hög klack. Gärna
dom här, eller dom här.
- Studentväska.
- Balklänning. Skulle faktiskt vara guld om man hittade en där, den ska också vara billig.
- Balskor, väska, smycken osv...

Det ska väl inte vara så svårt och hitta kan man tycka.
Jag blir trött i fötterna bara av att tänka på hur mycket vi kommer springa omkring.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback