Längtan till 8 juni

Äntligen hemma från skolan! Tog mig lite ledigt från sista lektionen, matte. Det känns bra.
Sitter iförd mina studentskor nu, det kan inte bli annat än bra på studenten om jag ska ha dom här pärlorna på fötterna, det kan jag säga.

Vi satt och pratade massor om studenten idag. Heelt underbart det kommer bli!
Studentkryssning, bal, vattenkrig, brännbollsturnering och barrundor!
Det är ju så underbart att man får spratt. Bil och lastbil är fixade nu iallafall och det är ju jätteskönt!
Det enda jag ber om till den dagen är varmt och soligt väder.  Sen är den
dagen nog fulländad.
Men om jag känner mig själv rätt så är det väl jag som kommer ramla och slå upp knäna eller bryta en arm lagomt till den 8 juni. Typiskt mig!

Vi kommer vara så fina allihopa. Och det kommer nog vara den roligaste dagen i våra liv!
Jag orkar inte längta längre, jag vill ha den nu!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback