Greenpeace forever lixom.. eller?

Veckans att-göra-lista:

- Leta reda på fakta till filosofiarbetet.
- Göra klart alla uppgifter och plugga till matteprovet.
- Läsa på om Kyotoavtalet och Greenpeace till förhandlingen.
- Köpa prelle till Jullan.
- Köpa smycken till studenten och balen.
 
Och jag är helt slutkörd bara av att se på den här listan.
De två sista punkterna är ju roliga men resten då!?
Det är ju som ett jäkla självmord. Och på toppen av allt det här ska jag fixa en riktig Saint Tropéz-bränna, sätta i nytt löshår och helst gå ner 20 kg. Men jag tvekar starkt på att det kommer att gå ihop.
Det skulle kunna gå att prestera topp på allting och vara människa samtidigt om det fanns typ 3 stycken till av mig.

jobbigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback