En lördag i mitt liv...

Idag har jag inte gjort något speciellt, och det har ju varit ganska skönt faktiskt.
Städat hela mitt rum och det behövdes verkligen, ser inte ut som andra världskriget där inne längre.
Har ganska mycket ångest för att det är söndag imorrn, och det betydet att jag lär göra lite saker till skolan.

Idag har jag hunnit med att tittat på tre filmer också.

10 orsaker att hata dig- Längesen jag såg den, och den är ju fortfarande så braaa! Soundtracket är ju så bra det med!
Beck, advokaten- Började bra, slutade dåligt. Som de flesta senaste Beckfilmerna.
Wallander, hemligheten- Hemsk, och inte så bra. Väldigt utdragen.

Ska ladda Dvdn nu så jag kan slå på Walk the line imorgon bitti när jag vaknar. Älskart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback