Crazy it was...

Igår blev det en för galen kväll. Först var det middag hos Linnie med Elin, Liv, Lina och Emilia. Pizza på vårat vis.
Sedan bar det av till Slick. Och är det något jag hatar så är det väl att köa. Tre krossade tår, ett brutet revben och en punkterad lunga senare så är man inne i värmen. Galet!
Älskar Slicken på torsdagar, härlig studentstämmning!
Kvällen gick otroligt fort, men det var inte så konstigt...

Idag vibrerar marken under mig och mitt huvud väger 250 kg mer än vid normalt tillstånd.
Förtjänat I guess.
Dagen är så gott som över, fast det är långfredag. Jag undrar jag hur det är med den saken.

Lina tror förresten att hennes brorsa är död.
Nyktra till nu korven.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback