En kväll i Oklahoma

Igår åkte jag, Matilda, Jennie och Teresa till Matilda i Oklahoma (egentiligen ockelbo, men inte lite häftigt). I bilen på väg dit hade vi Abba-karaoke, riktigt bra. Med tanke på artisterna. Och musiken för den delen också. Vi drog en raggarunda runt byn, väldigt trevligt för mig som aldrig varit där.
Sedan kom Linn, Lina, Malin och Julia, och vi drog och köpte pizza och godis. På väg genom centrum drog vi på Mange Schmids "Glassigt" på högsta volym, jag skulle kunna tro att hela bilen skakade. Vi fick några undrande blickar av människor som vi åkte förbi. Vi tittade på Beck-skarpt läge, och alla dreglade över Persbrandt.
Väldigt trevligt var det iallafall, kvällen slutade med lite sällskapsspel.
Jag, Linn, Lina och Julia åkte hem sen vid tolvtiden, vi höll på att köra på en hare. För att Linn inte hade helljusen på. Uh. Riktigt läskigt.
Somnade gott efter en kväll på pizza, chokladtårta, godis och chips.
129338-1

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback