Blogg/Poker- en måndag.

Måndag. Första dagen på höstlovet. Och jag har inte gjort något vettigt på hela dagen.
Men det ska jag göra nu, jag ska lära mig blogga INTRESSANT och sedan lära mig spela poker.
Jaa, jag vet att man inte kan lära sig något av det på en dag men jag ska bli mer insatt.

Jag har alltid varit anit-poker, aldrig varit med och spelat för att jag inte kan och kommer förlora och då är det pinsamt.
Så då har jag alltid avstått och sagt att jag inte tycker det är kul och spela kort. Men jag tycker det är askul.

Och blogga, det måste jag ju lära mig eftersom jag gör ett tappert försök här.
Men jag känner att jag måste få ut mer av mitt bloggande än det jag får nu;
alltså jag slänger över mina dagssysslor på alla som läser.
Jag ska försöka att inte göra det mer.
Svårt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback