Dagens bästa / Panik

Jag har nu börjat plöjt One Tree Hill säsong 3 och 4.
Och jag är helt såld.
Såhär bra var det inte när jag följde serien, den blir ruggigt bra när man tittar på alla program i följd.
Helt galet såld just nu!
Ååååååh!

Har ett par avsnitt kvar som jag tänkte ta imorrn, becuase I'm turning in now.
Men jag har även riktigt mycket i skolan att göra.

*Göra klart kaptilet om dervieringsregler i matten.
*Skriva en rapport från intervjun på reklambyrån (som gjordes för över en månad sen)
Och förbereda en muntlig presentation om den.
*Läsa på samhällskunskapen (terrorism). (Eftersom jag skippade provet innan lovet, "försov mig")
Och så ska jag titta på handboll imorrn på tv oxå, inte att förglömma.
Så det blir lite körigt.
Men jag ska vara uppe med tuppen jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback