When you wish upon a star...

Jag ägnar inte så mycket tid åt denna blogg längre.
Varför?
För att jag inte har tid, och inte prioriter denna.
Nyårslöfte: Blogga mera och bättre!

Detta har hänt:
Lördags var jag hos Alex, käkade, bastade och badade tunna.
Sen spelade vi spel.
På vägen hem var det allsång i bilen till Backstreet Boys, "I want it that way"

Igår var det grötfrukost hos min faster, vi "barn" spelade Singstar hela tiden. Jag vann mycket sällan.
Fan vad less jag blev. "Karma Chamelion" var favoriten. Den vann jag iallafall.
Sedan julbord hos mormor. OCh massa julklappar.

* One Tree Hill säs 1och 2
* Martina-koden
* Gossip girl 2
* Svara pumps
* En necessär
* Duntofflor
* Dvd-spelare
* Locktång
* Pengar
* Solglasögon
och sen var det nog ingenting mer.

9 dagar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback