Och snön föll...

Äntligen snöar det! Det är inte mycket, men det snöar och det är det som är hela grejen.
Jag är lycklig. Dessvärre måste jag börja gå till jobbet om snön fortsätter att falla.. Mina cykeldäck tål inte snö.. dom gör så att cykeln halkar.. ähh jag förstår inte hur det kan hända....

Ser fram mot en mysig hemmakväll själv, hela familjen är borta. Så det ska bli jätteskönt.
Ska göra i ordning lite fika och slänga mig i sängen och titta på Ugly Betty och Grey's anatomy.
Helt underbart!
Tisdagar är ju den bästa dagen på hela veckan.
Rent tv-mässigt alltså.

Linn ringde idag. Den jäveln åker till Bali imorgon.
Så hon vill önska god jul och gott nytt år. Och säga Grattis i förskott.
Hon är inte hemma på min födelsedag, som för övrigt är om 15 dagar.
I can't waaiiit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback