Nyårslöften

Nu är det dags för mina nyårslöften. Ännu ett år då man kommer bryta alla, eller de flesta iallafall.
Såå.. Here we go!

-Börja träna
Efter ett par månaders uppehåll från fotbollen, och all träning överhuvudtaget är det dags att ta tag i det igen. Ingen fotboll, ingen lagsport. Utan bara jag och några maskiner på ett gym.

-Skaffa mig ett jobb
Jag slutar skolan. Jag måste börja mitt egna liv. Och det kommer kosta pengar.

-Unna mig själv att ha roligt.
Detta har varit ett väldigt dystert år. Ensamt. Dags för ett fartfyllt år.

-Bli mer allmänbildad
Det bästa jag vet är att veta massa saker. Men jag känner att jag kan för lite.
Jag vill veta mer, mer, mer!

Ska jag ännu en gång bli besviken på mig själv, och hata mig själv för att jag inte
håller någon av dessa löften.
Förmodligen ja. Men nu jäklar ska jag ta mig an allihopa.
Bära eller brista...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback