Mitt år

Jag sa det förra nyårsafton. "Det här ska bli mitt år, mitt nya liv börjar i år"
som så många gånger förut gick det åt skogen.

Jag har gjort saker under det här året med mig själv. Jag har jobbat med mig själv för att bli den jag vill vara. Jobbat hårt för att få mig att tycka om mig själv.
Och det har gått bra, men man blir ju aldrig nöjd.
Det är fortfarande en lång väg att gå.

Så jag säger det som så många gånger förut.
"2007 ska bli mitt år"
2007 är då allting händer.
Jag tar studenten, mitt liv börjar. På gott och ont.
Jag får bestämma över mig själv.
Det är det här året jag ska börja leva mitt eget liv.
Det låter så fruktansvärt skrämmande.

Och jag vill inte ens veta hur det går...

5 dagar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback