Jag har inte tid

Mitt liv är så fruktansvärt jobbigt just nu att jag inte ens orkar skriva.
Men jag funderar på om jag ska börja ordna upp det. Vilket innebär.

- Sluta tänka på J.
- Plugga arslet av mig.
- Börja träna och äta nyttigare
- Skaffa mig ett extra jobb efter jul.
- Peppa körkortstagandet.
osv osv osv osv...

Ärligt, jag har blivit så himla tjock på senaste tiden.
Slutade med fotbollen i augusti, då även tränadet över huvudtaget.
Har inte rört på mig många timmar sedan dess.

Nu måste jag börja ändra på det.
Friskis och svettis here I come!

Det finns egentligen ingen bra ursäkt till det hela, men jag är en lat människa och tyvärr inte smal by nature. Utan jag får kämpa för att hålla kilona borta. Men en anledning till denna viktökning kan vara att det har varit så jädra mycket i skolan vecka efter vecka att jag inte kommit igång ordentligt eftersom tränigspass försvinner för att jag lär plugga.
Men efter jul då ska jag planera så bra att allting klaffar.
Redan på jullovet då jag ska jobba ska jag träna varenda dag.
Fan va jag hatar mig själv just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback